Czym są balony reklamowe

Czym są balony reklamowe

Balony reklamowe są bardzo popularnym środkiem reklamowym, wykorzystywanym przy realizacji działań marketingowych firmy. Bardzo często można je spotkać na licznych wydarzeniach targowych, ważnych w branży, a także konferencjach i wydarzeniach sportowych, które odbywają się na zewnątrz. Balon reklamowy najczęściej występuje w formie z nadrukowanym logotypem firmy, bądź krótką informacją o tym, czym firma się zajmuje.

Koszt produkcji balonów reklamowych

pneumatyczne balony reklamoweBalony reklamowe nie należą do najtańszych materiałów marketingowych, na jakie może zdecydować się firma planując efektywne działania promocyjne. Najczęściej występują w różnych wielkościach i posiadają specjalnie nadrukowane logo firmy tak, aby było widoczne z daleka dla potencjalnych klientów. Bardzo ważne jest odpowiednie przygotowanie projektu graficznego, który znajduje się nadrukowany na powierzchni balonu. Pneumatyczne balony reklamowe pozwalają na szybki montaż i demontaż w miejscu wybranym przez firmę tak, aby najlepiej pełnił swoje zadanie i przyciągał uwagę jak największej grupy klientów. Podczas wydarzeń targowych, czy sportowych na zewnątrz, firmy zwracają uwagę na zwiększenie widoczności wśród potencjalnych zainteresowanych osób ich działaniami. Koszt produkcji balonu reklamowego wynosi od kilkuset złotych do nawet kilku tysięcy złotych, w zależności od wielkości balonu, jak i jakość nadruku i jego obszaru. Najczęściej firmy decydują się na produkcję balonów reklamowych przy współpracy z agencjami reklamowymi, które kompleksowo zajmują się produkcją.

Pneumatyczne balony reklamowe są więc bardzo dobrą formą marketingu, które oprócz ulotek reklamowych i folderów, jest równie skuteczny i efektywny. W przypadku ograniczonego budżetu przez firmę na działania marketingowe, może zdecydować się na balon mniejszych rozmiarów i z mniejszym nadrukiem, co pozwala na znaczącą redukcję kosztów.